Förändringar?

Efter nyår tänker jag lägga lite extra energi på bloggen. Jag känner mer och mer att bloggen håller på att dö ut. Det blir väldigt krystade inlägg och det är inte alls roligt att varken läsa dom elelr skriva dom. Trots att jag tycker om att blogga så har bloggen fått hamna på hyllan flera gånger om. 
 
Därför har jag tänkt göra lite förändringar i blogen så den kanske kan få tillbaka lite liv igen! Har inte tänkt ut allt men har kommit en bit på vägen. Mina inlägg ska till exempel inte alltid handla om familjen. Ska försöka vara bättre på att kategorisera mina inlägg. Just nu känns allt huller om buller och det är till och med svårt för mig att hitta gamla inlägg om jag ska kolla upp något. Även börja med inlägg jag inte är van vid för att våga utvecklas. 
 
Jag ska göra en del ändringar helt enkelt. Utvecklas och ha roligt!
För jag älskar att blogga, därför behöver bloggen  få den kärlek den förtjänar.
Så se upp 2017! För nu kommer saker att ske!
 
Bildresultat för changes