Klarade jag mina mål under 2016?

 
Ta körkort -  Blev ju inte riktigt så i år heller... Så får hoppas på 2017 !
 
Flytta  - Jag hann flytta 2 gånger under detta år. Först till mitt familjehem där jag bodde ett par månader tills jag fick tag i en egen lägenhet där jag bor nu sen i Juni. Den klarade jag alltså garanterat!
 
Socker - Mitt sockerberende är oförändrat, nästan värre än tidigare. Skyller det på mammaledigheten, hihi.
 
Moition - Samma sak där. Det gick rätt bra efter graviditeten och jag förlorade vikten jag gick upp med Alice. Tyvärr gick jag upp nästan allt igen efter sommaren. Jäkla skit! 
 
Böcker  - Jag ville läsa mer böcker i år. Och det skulle jag väl vilja säga att jag har gjort. Läste under sista tiden som gravid en del böcker och även nu på senare del har jag börjat på en bok. 
 
Rensa - Skulle rensa mitt liv på allt som ger negativ energi. Det gick sådär. Har fortfarande massor kvar, men är på god väg .
 
Vänner - Att umgås mer med mina vänner var nog en dröm som blev för stor. Så fort jag fick Alice blev det en helomvändning. Jag blev mer innesittande än tidigare. Fast det är förståss inte Alice fel. Men jag har iallafall tagit vara på vår första tid tillsammans. Så vännerna fick vänta det här året.
 
Bli lycklig - Att känna när året är slut, att jag är nöjd med mig själv, känna mig lycklig på riktigt. Det är var nog mitt största mål. Jag måste nog säga att det är avklarat. Jag kanske inte avslutar det här året som jag hade tänkt. Har förlorat mycket, men vunnit betydligt mer. Jag är lycklig, lyckligare än jag varit förut och jag kan bli ännu lyckligare senare, så länge jag ger mig själv den chansen. 
 
3/8 Avklarade
 
2017 - Kommer troligtvis att fortsätta med samma mål som i år. Vara mer öppen för nya saker och ta vara på mig själv. Inte ta allt för givet tan våga stå upp och kämpa. Det kommer bli ett fantastiskt år, för nu har jag även min fantastiska dotter med mig ! Så allt bra som händer utöver det, är bara ren bonus.
#1 / / De vet du!:

Glöm inte din fantastiskt snygga och hunkiga pojkvän ;) <3