Dum tumme och framtidsplaner

Tjena! Jag har ont i min tumme.. Hurra! 


Vet inte vad som är fel i handen/tummen. Vaknade och kunde inte använda den. Har jätte ont och troligen har jag gjort något när jag sovit. Är tydligen inget farligt men känns rätt onödigt. Så får gå runt med en skena så jag inte ska belasta den. 

Annars har jag just landat hos moder och ligger nu i sängen och ser lite Youtube klipp som jag missat. Har varit och "storhandlat" medmormor och morfar. Kände det var lika bra att passa på medans dom också skulle handla. Alltid smart att samåka!  

Men känns verkligen i kroppen nu efter att ha gått en massa i tre dagar i rad. För igår blev det en tripp till stan igen. Var tänkt jag skulle göra bort en massa ärenden och sånt, slutade med en hel dag på stan, utan att ha fått något gjort. 

På kvällen igår var jag dock på en visning för en lägenhet. En 3a på nästan 100kvm! Blev helt frälst och har lämnat mina uppgifter till hyresvärden. Så väntar nu bara på att han ska höra av sig.  Håller tummarna att den blir min! Skulle verkligen passa bra nu när bebis kan komma när som helst!


Publicerat i My Life