Verkligheten bankar på

Den här helgen har inte varit någon höjdare för mig. Massa "oljud" och annat som varit allmänt tungt. Verkligheten börjar göra sig mer och mer påmind och jag hoppas kunna få kontroll över min situation snart. 


Har börjat packa iordning min förlossningsväska så den är klar . Har inte så mycket bebissaker så blir en lätt packning med det viktigaste.  Även lite kläder till mig och hygienartiklar kommer packas ned sen. Allt övrigt kan jag packa ned lite senare, som kameran, något gott, läsvärt eller liknande. Det som gör upplevelsen lite lyxigare men som inte är sådär jätte viktigt. 

Ska även till barnmorskan igen imorgon. Då ska jag ta upp en mängd nya problem som jag fått senaste veckan. Jag får nämligen inte behålla maten längre och har konstant smärta varje gång pyret rör på sig. Och hur kul är det? Att behöva gå sista veckorna med smärta och konstant hunger. 

Nä, hoppas jag kan få lite råd imorgon. För måste ju gå att lösa på något sätt?