Händer i veckan

Idag har jag knappt fått mig ur sängen. Haft en väldigt tung natt med smärta och även en väldigt sprallig bebis i magen. Fast bebis har jag lärt mig ignorera till och från men smärtan jag haft sen måndags är dock ett problem. Hoppas jag får sova inatt iallafall, för imorgon kommer jag åka till Skellefteå! 

Jag kommer vara i Skellefteå från och med imorgon till söndag. Även fast jag bor i Lycksele har jag nämligen kvar min tandläkare i Skellefteå. Då jag och min tandläkare kämpat hela mitt liv med min tandläkarskräck, känns det inte bra att byta tandläkare nu när det äntligen börjar gå bra.  

Tyvärr har jag rätt mycket ångest inför det kommande besöket ändå. För jag ska nämligen dra tänder. Sen ska jag tillbaka till Skellefteå om ca två veckor och dra lite fler.  Så sammanlagt ska jag dra tre tänder på ca två veckor. Fy! 


Men det ska bli skönt att få det bortgjort innan tänderna blir ett problem och även att dra dom redan nu istället för efter bebis kommit. För lär inte ha så mycket tid över då till att åka runt och rycka tänder direkt.  Kanske glömde skriva det, men det är alltså mina visdomständer som ska dras!



Publicerat i My Life
#1 / / Sarah:

Lycka till hos tandläkarn :)

Svar: Tack så mycket! :D
Lady Syndrome