Kläder, glass och annat

 
Det här med att rensa garderoben verkar iallafall gå framåt . Hela soffan är full med kläder och jag har även lyckats skiljas från vissa plagg som ska sorteras efter storlek och packas i påsar.  Har även kvar massa kläder i garderoben som inte har grävts fram än, men det är på ingång!  
 
Nu har jag dock tagit en paus och även mumsat i mig min Ben&Jerrys som jag kämpat med sen i fredags. Minns innan min operation, då kunde jag få i mig en sån här innan förtexterna på en film var slut. Vet inte om det är sorgligt eller skrattretande. 
 
 
Hade tänkt göra ett inlägg igår om hur mötet hos barnmorskan gick.  Men det var det värsta mötet jag varit på och hade sådana smärtor att jag inte klarade av att skriva nått.  Kommer ta ett tag att smälta det som hände så kanske skriver en annan gång hur det hela gick. Just nu vill jag bara glömma allt.  
 
En sak är iallafall säkert.. Jag kommer inte fortsätta gå här i Lycksele utan jag kommer byta till Skellefteå. Känner mig betydligt tryggare där och speciellt när Niklas även vill hålla mig borta från vården här nu, så känns det bättre . Alltid skönt vara på samma sida.
 
Nu ska jag fortsätta vila innan jag dyker ned i klädhögen igen!