Möte och annat vuxet

 
Idag är det möte med barnmorskan. Kan inte påstå att jag är speciellt taggad, just varför kan ni läsa i det HÄR inlägget. 
 
När vi väl är på lasarettet ska vi även efterlysa min sjukskrivning som jag skulle få förlängt. Har fortfarande inte fått mitt intyg och det har gått över en vecka. Arbetsförmedlingen och min praktikplats skriker efter mig eftersom jag inte kan bevisa min sjukskrivning utan intyget. 
 
Den här graviditeten har varit full av stress, ångest och så mycket nytt som jag aldrig lärt mig i skolan. Hur man hanterar försäkringskassan, arbetsförmedlingen eller liknande vuxensaker.  Tror inte mina skills i hur fossiler blir till hjälper till här särskilt mycket. 
 
Blev ett lite gnälligt inlägg idag känner jag. Förhoppningsvis känns det bättre senare så kanske det kommer upp lite glada nyheter för en gångs skull !
 
Nu ska jag dricka upp min kaffekopp och fortsätta med rensningen av garderoben. Var mer kläder än jag trodde där inne. sen blir det att göra sig klar inför den långa promenaden till lasarettet. Yeay!