Heta fingrar

Snacka om att jag hade otur igår!   Skulle koka en bunt nappflaskor som jag köpt tidigare i veckan och självklart skulle jag välta hela kastrullen, full med kokande vatten över mig. Hela handen svällde upp och blev röd. Speciellt över fingrarna där det tog mest.


Med min otur var der bara ett rent under att jag inte fick kastrullen över hela mig. Fast jag hade ändå tur, har inga större blåsor ,utan fingrarna känns som när man har ramlat och skrapat bort översta hudlagret. Vilket inte är speciellt skönt heller.. 

Idag känns det betydligt bättre men det kommer nog ta nån dag innan det läkt helt. Tills dess ska jag försöka undvika kokande saker! 


Publicerat i My Life
#1 / / Anonym:

Om det händer igen så sätt fingrarna i fil!!

Svar: Tack för tipset! Bara börja inhandla fil :)
Lady Syndrome