Morgon snack och planer


Blir ett litet inlägg nu på morgonen för jag vet inte när jag kommer ha tid att uppdatera nästa gång. Är massor som händer från idag och veckan ut. 

Idag kommer det vara fullt upp med att städa klart innan folk kommer med möbler. Sen ska jag ställa dom där de ska vara och städa bort allt skit så det ser bra ut. 

Imorgon ska jag bara ta der lugnt. Inte göra något alls utan funderar till och med på att ta en skärmfri dag. Ingen dator eller mobil tryckt i ansiktet utan kanske läsa en bok eller så istället. Bara vara helt enkelt. 

Fredag tänkte jag åka till mamma och hälsa på familjen över helgen. Ska hjälpa till att tömma pysselrummet och fixa mammas hår. Ska bli kul!

Söndag är jag bjuden på fika hos min farfar. Min faster från Danmark är där och hälsar på så hon ville jätte gärna träffa alla oss barn och familjen i Sverige. Känns verkligen nervöst för jag har inte träffat henne sen jag var lika liten som Alice typ. Så ska bli spännande! 

Det var vad jag hade planerat den här veckan. Men som vanligt när det gäller mig, så kommer säkert allt bli inställt och utbytt mot annat. Men hoppas det går igenom nu iallafall! 


Publicerat i My Life