Välkommen till Underlandet Alice

Nu har våran lilla Alice äntligen kommit fram!
Hon väger 2365gr och är 44cm lång. 


Både jag, Niklas och lilla Alice mår bra. 

Eftersom hon är född en aning tidigare än planerat, så ligger hon på neonatal avdelningen tills hon är stark nog att vara i samma rum som jag och Niklas . Vi ligger på samma avdelning i ett eget rum, så vi kan alltid komma åt henne, dygnet runt. Vilket känns jätte skönt.

Vad vi vet nu så kommer hon behöva ligga kvar tills hon "egentligen" skulle komma. Alla dagar innan det är bara bonus. Så jag kommer ligga kvar på lasarettet med henne tills det är säkert att fara hem. 

På grund av detta kommer jag inte kunna uppdatera så mycket som jag hade velat. Fast det borde vara rätt förståeligt. Kommer uppdatera så ofta jag får tid och kan. 

Är dock osäker på om jag ska göra en "förlossnings berättelse"  här på bloggen sen. Vet många tycker om att läsa sådant. Så skriv gärna en kommentar om ni är intresserade av ett längre inlägg där jag skriver om min upplevelse från förlossningen. Så ska jag se vad jag kan skrapa fram! 
#1 / / Sofie :

Jag är så glad för er skull nu att hon är här.. ! Ni kommer nog inte behöva stanna så länge på neonatal, kan vara att de vill hon passerar en viss vikt eller så' men vad fin hon är..
Sanna. Hon e lik dig. Lite runt näsan och sanna munnen. 😘

Svar: Jo hon behövde inte ligga där så länge vilket kändes skönt. En riktig prima böna
Lady Syndrome

#2 / / Anonym:

Det är alltid lika roligt att läsa. Då alla förlossningar är olika 😊

Svar: Då ska vi se vad jag kan skrapa ihop :D
Lady Syndrome

#3 / / Anonym:

Tusen Grattis och hon är ju såå söt! :D <3 //Natascha

Svar: Visst är hon! :D
Lady Syndrome

#4 / / Hanna:

Grattid

Svar: Tack så mycket!
Lady Syndrome

#5 / / Sanna:

Än en gång massa grattis till prinsessan.. Men klart vi vill ha en flberättelse.. Be om ett internetpspper så får ni gratis internet.. ☺️ Behöver ni något så säg till.. Kram till er alla..

#6 / / faster Nico:

Fasters älskade hjärta! Längtar efter att få träffa er men helst inte så snart då både ja och lillfis är förkylda o åker te farsan på torsdag! Men hur som helst!! Längar som tusan iaf!!! Puss på er alla 3!! ❤❤

Svar: Vi längtar efter er med! <3
Lady Syndrome

#7 / / Sofie :

Hur går det för er. Har ni fått komma Hem nu eller ? Jag har inte facebook aktiv så jag ser inte riktigt om ni kommit hem... 💕 bamsekram.

Svar: Jo vi har fått komma hem nu :) Kommer skriva ett inlägg senare hur allt har gått :)
Lady Syndrome