Out of your League

Hittade den här tröjan på klädrean och kunde verkligen inte låta bli att köpa den! Har sett andra ha liknande och nu hittade jag en helt felfri för bara tio kronor. Billigt och bra. 


Det var massor med kläder där i år. Kunde knappt ta mig fram bland alla kvinnor som slogs vid borden och alla stora IKEA påsar dom hade med sig. Påsarna var så överfulla med kläder och ändå vällde det över på borden. Helt otroligt! 

Jag lyckades iallafall hitta lite smått och gott. Blev tre klänningar, en kjol och tre tröjor. Hade det inte varit för allt folk som sprang runt och slet överallt eller att det var så varmt att det knappt gick andas, så hade jag nog hittat mer kläder. Men jag gav upp rätt tidigt och kände mig mer ångestfylld och stressad i den miljön. 

Jag känner mig ändå nöjd över mina små köp. Nu kan jag rensa garderoben på trasiga kläder och byta ut till de här "nya" plaggen. Skönt med kläder som passar och som inte är trasiga!