Spy i en buske

Har varit full fart hela dagen. Gick med Alice till förskolan och lämnade henne. Sen blev det direkt hem för att hoppa på nya cykeln och dra till andra sidan stan för möte. Mötet i sig gick väl bra. Var så nervös att jag inte visste vad jag pratade om vissa stunder. 
 
Slutade med att jag kommer vara där minst en gång i veckan och matchas mot olika jobb. Eller få vägledning till ett. Samt ska jag dit för andra aktiviteter som föreläsningar, gruppmöten och körkortsteori.  Kommer bli en del möten numera. 
 
 
Efter mitt möte, blev det förbi centrum för att fixa min mobil, köpa ett nytt cykel lås och skriva ned allt från mötet innan jag glömde det. Satt på Espresso House i solen och skrev samtidigt som jag drack en kall Caramell Frappino. Riktigt gott! Men min ProPud som jag åt till, var verkligen inte något jag kommer äta igen. 
 
Blev sedan direkt hem, lämna cykeln och sen hämta Alice på förskolan. Jag var så slut att jag mådde riktigt illa på väg till förskolan. När jag nästan var framme, kände jag hur magen vrider till och jag måste spy. Så jag spydde i närmsta buske som tyvärr låg bredvid en lekpark vid förskolan. Jag skäms fortfarande, men vad skulle jag göra? Kunde ju inte göra det på gångvägen direkt. 
 
Nu är vi dock hemma och jag är fortfarande lite illamående trots det gått drygt två timmar. Blev nog för stressigt idag och väldigt mycket att ta in. Jag är helt slut och förhoppningsvis kommer jag sova gott i natt. Känner då av mina ben redan, så kommer bli spännande se om jag har träningsvärk imorgon!
 
 
Nu blir det mys med Alice innan läggdags och morgondagens äventyr.
Publicerat i My Life