Elvispar och ost

Vaknade idag av att Alice klättrade över mig för att komma åt leksaksköket hon fick i julklapp. Hon skulle tydligen göra frukost åt mamma, för helt plötsligt hade jag en plastsked i käften.  Sen hittade hon åt alla dockor med diverse tillhörigheter. Självklart är det såna där hemska leksaker med ljud. Så jag fick ingen sovmorgon idag utan fick allsång från en potta och en sked i munnen. 


Jag hann bara kliva upp då det ringde på dörren. Där stod min mormor och morfar. Dom var så nyfikna på om Alice tyckte om julklapparna, så dom var tvungna komma förbi och se. Inte alls mig emot, för jag skickade med dom en stor karré bit från frysen. Vilket betyder att jag kommer få en massa matlådor hem om nån dag! Passar perfekt nu när praktiken börjar om nästa vecka. 

Robert kom också förbi idag och hade julklappar med sig. Alice fick nya badleksaker och en docka (hon har nu fått tre stycken under jul). Jag fick en ny elvisp, så nu har jag två stycken! Fick även en på julafton. 


Robert bjöd på middag idag, kebablåda till mig och pommes till Alice. Fast tror hon fick i sig mer ost än pommes, haha, hon älskar verkligen smältost! 


Efter kvällsbadet blev det på med mysdressen och mys framför Tv:n. Nu ligger vi i sängen och myser till "Greta Gris". Förhoppningsvis somnar Alice snart så jag kan sätta igång Youtube och se ikapp lite videor.