Julafton imorgon!

Kan inte fatta att det redan är julafton! Om  drygt en vecka är det ett nytt år.. den här månaden har gått alldeles för fort och jag är inte utvilad ett dugg. Får hoppas första veckan på nya året går smärtfritt. 


Idag har jag bakat det sista inför imorgon. I år får inte min mormor står för allt. Hon har varken orken eller ekonomin. Så jag satte ned foten och tog på mig kaffebrödet.  


Jag och Alice har också försökt hitta vad vi ska ha på oss imorgon. Alice hitta en fin klänning och jag har inte hittat mitt än. Men jag löser nog det i farten imorgon. 



Medans andra spelar bingolotto och myser med gott tilltugg, ser jag och Alice på Disney filmer och myser i sängen. Blir tidig morgon imorgon då vi blir hämtade före lunch. 


Så har packat lite grann och imorgon blir det upp, äta frukost och packa resten innan vi åker. Ska bli mysigt träffa alla igen. Och få se hur Alice reagera på alla julklappar i år. Hon blir ju större hon med.

Nu ska fortsätta mysa och förhoppningsvis somnar Alice före 1 i natt!