Lycksele

Igår anlände jag och Alice i Lycksele. Höll på att missa bussen dit pga all snö som hade kommit under natten. Men tillslut kom vi fram och bussresan gick jätte bra! Alice tyckte det var spännande nu att åka så långt. Är ett helt år sedan vi åkte buss hit sist. 



Under dagen blev det massa bus och lek samt uppackning. Hade massor med grejer med mig. Men nästan allt ska stanna kvar här och sen skickas vidare. Så förhoppningsvis blir det mindre packning hem än vi hade med . 


Alice och jag hade varit vaken sen fem på morgonen, så Alice var riktigt trött på eftermiddagen. Eftersom hon var så sprallig och hade svårt att slappna av, tog det ett bra tag innan hon faktiskt somnade. Men tillslut lyckades jag söva henne i soffan och då passade Niklas också på att ta en tupplur. 


Hände inte så mycket mer igår. Alice och Niklas spelade lite Playstation och jag kollade på. Alice försökte riva lägenheten och allmänt busa runt precis som hemma. Blev även en snabb promenad till affären för inhandling av mat samt blöjor. 



Idag har det inte hänt så mycket heller. Har tagit det lugnt nu första dagarna. Alice är fortfarande lite sjuk, så hostan är väldigt jobbig än. Så vi försöker boa in oss lite. Ska ju vara här ett tag så lika bra göra det så trevligt som möjligt. 


Har Alice tur, så kanske hon får träffa sin farmor efter helgen. Det kommer bli jätte kul då dom bara ses vid Alice födelsedag. Vilket är alldeles för kort tid. Alice kanske även får träffa sin faster Nico, som inte har träffat Alice än.  Vilket är anledningen till att vi åkte hit så länge. Träffa familjen och umgås med pappa. 

Tror detta kommer bli bra !