Sova till 2018

Igår var det ingen vidare bra dag. Jag hade ångest över allt möjligt och satt ensam med mina tankar utan någon att ventilera till. Sen ringde det på dörren och då var det ett bud med blommor till mig?! 


Har en vän i Umeå som skickade blommorna och ett litet kort till. Jag blev självklart jätte glad då det inte kunde dykt upp mer lägligt. 


Efter det blev hela dagen bara bättre och bättre. Jag och Alice fick hämtning av Robin och har varit där tills idag. Har myst framför serier och ätit gott.  Kände mig dock lite dålig där mitt på dagen idag, men det gick över senare. 



Här hemma har jag spelat lite sims3 och nu ligger jag i sängen och myser med Alice. Vi kämpar med att vända tillbaka på dygnet. Går inte alls så bra som jag vill. Men vi måste om vi ska orka nästa vecka. För då börjar förskolan och praktiken om igen. 


Fast nu vill jag egentligen bara sova i tre hela dagar och vakna upp till 2018!