Choklad plättar och bilkö

På grund av att jag vaknade med ångest i morse hoppade jag över frukosten. Men då blev det en maffigare lunch istället! 


Jag gjorde små plättar och när det bara var lite smet kvar, blandade jag i lite kakao och vaniljsocker. Då fick jag choklad plättar! 

Varvade plättarna med nutella, marshmallows och chokladsås. Rena sockerbomben och lär inte upprepa samma mängd igen. Shit vad dåligt jag blev av allt socker, haha. 


Efter lunchen och Alice vila, så blev det en tripp till solbacken och handla lite smått och gått. Hittade äntligen en klänning till Alice som hon ska få ha på sitt kalas sen. Den var inte riktigt sådär " sockersöt så man bara vill spy", men tillräckligt nära.


På vägen hem tog det lite längre tid. Hamnade i en bilkö som tog otroligt lång tid att komma ifrån. Fast det är inte så konstigt när det är både Melodifestivalen på ena sidan gatan och skoter SM på andra sidan. Så det var inte bara en bil där!