Folk överallt

Jag och Alice gjorde morgon vid sju i morse. Myste i sängen och "pratade" en stund innan vi klev upp. Det var så kallt hemma, att jag tog på henne varma kläder direkt efter jag hade bytt morgonblöjan. Tog även på mig byxor och tröja istället för att gå runt i tröjan jag sover i. 


Vi hann precis äta frukost och parkera oss i vardagsrummet när det ringer på dörren. Alice gammelmorfar och gammelmormor kom förbi. Alice blir alltid lika exalterad när dom kommer, speciellt gammelmorfar. Hon har stenkoll på vart han är och blir lika ledsen när dom åker. 

Efter lunchen dök Robert upp, vi skulle äta middag ihop så jag hade tagit fram köttfärs till tacos. Resten handlade Robert. Var riktigt gott med tacos faktiskt. 

Har även hunnit träffa Robin en stund idag. Han dök upp en snabbis när han ändå skulle till stan på ärenden. När jag stod och pratade med honom utanför porten, dök mina grannar upp en efter en. 

Då jag inte är så mycket för folk, blev jag rent utmattad av alla som skulle prata med mig idag. Robert, Robin, granne 1 och granne 2... Den ena värre än den andra.  

Så nu på kvällen efter Alice somnat och det äntligen blev tystare runt öronen, satte jag igång mitt spel en stund. Jag spelade i drygt en timme, sen blev jag less. Jag behöver inte så mycket för att varva ned. Känner direkt när kroppen säger till att den är trött. 


Ifall någon undrar , så heter spelet jag spelar, Guild Wars 2, och jag är en lvl80, Sylvari Ranger.