Ny vecka, nya utmaningar

Har varit på arbetsförmedlingen idag och gått prata med en handledare. Planerat lite för framtiden och på torsdag är det dags för nästa möte. Känner hur det börjar rassla loss nu. Nu börjar det äntligen hända saker!

Lämnade även av Alice pappa i morse, som varit här sen lördag. Sen bar det iväg hemåt. Har mest tagit det lugnt idag och låtit huvudet landa efter mötet. 


Känner dock av kroppen idag, var nämligen ute på en timmes promenad igår. Jag packade ned Alice i vagnen och gick ut medans Niklas fortfarande sov. Det var soligt, varmt och skönt ute. Alice matade en ankfamilj, plockade blommor och jag kämpade med vagnen i äckliga backar. Trots det,var det en mysig promenad.

Lite osäker vad som händer imorgon, men jag kommer troligen lägga upp lite prylar till salu. Kanske möte morsan i stan om kroppen tillåter, annars blir det en hemma dag och vila upp kroppen lite. Fila på mitt cv och fixa inför nästa möte. Hoppas även på att få höra från socialen angående mitt försörjningsstöd. Håller verkligen tummarna att dom går med på det den här gången, annars ligger jag dåligt till... 


Nu ska jag iallafall lägga igen mina blå, ett par timmar och lyssna på Alice andning tills jag somnar. Godnatt!