Update och snapchat

Shit, nu var det ett tag sedan jag skrev igen. Det har varit midsommar, Alice pappa har varit här några dagar och idag började "Stadsfesten".


Min midsommar var helt okej. Hälsade på min mormor och morfar ute i husvagnen, åt god mat och umgicks med familjen. Var riktigt mysigt och Alice hade det jätte kul. 

I söndags så dök Niklas upp och stannade till igår. Han fick följa med och lämna Alice på förskolan, samt hämta henne när hon slutade. Så får han en större inblick i vår vardag och även se vart Alice är på dagarna. 

Har även varit massor med bussen och lek. Alice fick även testa Niklas väst och den var mer som en stor filt. Men hon klagade inte, sen drog hon med min skjorta från torkställningen och försökte ta på sig den. Riktig busunge!


Har även hunnit vara förbi på stan lite den senaste veckan. Vilket har varit väldigt tungt för mig. Jag har varit på stan kanske två, max tre gånger sen mars då Alice fyllde år. Och nu har jag varit där tre gånger på två veckor. Jag har inte direkt "shoppat". Utan för mig har det mer varit en mental träning. Jag lämnar knappt lägenheten förutom till förskolan och tillbaka. Så det börjar bli dags! 


Eftersom jag inte tycker om folk eller jobbiga frågor mm, så berättar jag aldrig när jag ska till stan. För jag vill bara dit, göra det jag ska och sen hem igen. 


Idag var en av dagarna jag var på stan och gjorde ärenden. Var där väldigt tidigt, innan affärerna öppnade och blev bjuden på frukost av Robert. Satt i solen, drack kaffe och såg alla som fixade inför veckans händelser. 


Efter att ha varit på stan idag så är inte bara kroppen slut, utan även psyket. Är rätt ordentligt utmattad, så jag kommer förhoppningsvis sova gott ikväll! Går iallafall hålla tummarna. 

Nä, dags att avsluta inlägget innan jag skriver en roman. Bjuder på en bild från snapchat som avslutning, godnatt!