Hur många kan jag få i år?

 

Snart får jag göra en egen kategori på bloggen till alla blombilder jag lägger upp. Fick blommor den här veckan med, var på konsum och handla, då rykte Robert en bukett i farten mot kassan. Blev tulpaner i gult och rött/orange. Riktigt snygga och påminner om mina favorit rosor. 

 
Eftersom det verkar fortsätta att dyka upp blommor nu, så tänker jag fota varje gång jag får en liten bukett. Blir kul kolla när året är slut, hur många jag fick under året. Har då redan klarat alla tidigare rekord i livet på bara två månader. Så för mig blir det extra kul och se vad jag kan komma upp till! Dock tycker jag inte det räknas om jag köper blommorna själv. Så får komma ihåg det under året. 
 
Vad tycker ni, låter det som en kul idé?
#1 / / Miss Baby Peaches:

Det är alltid kul att få blommor :D

Svar: Eller hur! :D Blir alltid lika varm i kroppen när jag får en väldoftande bukett <3
Lady Syndrome