Nordsken 2017

Blev en impuls tripp till Nordsken idag med brorsan, Alice och Niklas. En riktig familjedag. Jag tänkte ta betydligt mer bilder men antingen körde jag vagnen eller bar på Alice. Men det blev iallafall nån bild! 

Alice hade jätte roligt och tror det hade varit ännu roligare om hon var lite äldre . Just nu förstår hon inte riktigt vad som händer, men hon var lycklig ändå. Och väldigt pappig, var bara Niklas som dög. 


Jag fick iallafall en bild på hon och brorsan framför "Jabba the Hutt". Men det var jätte svårt fota när det sprang barn upp och ned som också ville fotas. 

Träffade folk och höll hårt i börsen. Ville köpa halva stället, men måste tänka på framtiden. Därför hoppas jag att några av sakerna går hitta billigare på nätet, kanske jag kan flörta till mig något lagom till jul. 



Min outfit för dagen var lite blandad. Zelda och Star wars fick slåss om mig idag. Men tyckte jag lyckades få det att gå ihop rätt bra. Tänkte ta på mitt LOTR halsband med, men tyckte det skulle bli för mycket. 


Allt som allt är jag nöjd över dagen. Alice har haft roligt, vi fick komma ut en stund och allt har bara flutit på bra. Nu gäller det bara att resten av helgen går lika bra!