Flydde staden

Haft en riktigt bra dag idag. Efter allt som hänt senaste tiden, fick jag mig en liten minisemester idag. Blev en roadtrip som plåster på såren efter allt skit. Härligt sällskap, slösat pengar och haft det riktigt roligt. Detta behövde jag verkligen.

Följde med Robin till "Misters" så han fick snygga till sig och fira inför nya jobbet och jag fick springa runt lite på Avion shopping i Umeå. Blev även en snabbis på IKEA för inhandling av ljus. 


Jag har lyckats hitta nästan alla julklappar som fattas. Har dock en julklapp som jag själv ska göra. Så förhoppningsvis hinner jag göra klart den innan julafton. Men annars har jag lyckats väldigt bra idag med min julklapps jakt.

Har dock ingen aning vad jag ska hitta på till Robin!? Han har ju typ allt, eller så köper han det han vill ha själv. Nä, vuxna är alltid mer knepiga än barn.


Fick mig även en jullatte från espresso house. Den fick värma mig när vi körde hemåt. Pga mitt klädval idag, så frös jag en del. Så en stor, varm, skummig latte, satt verkligen fint!


Imorgon blir det att gå igenom skåpen hemma och börja jobba på en handlingslista. Måste storhandla efter helgen, börjar eka rätt tomt här nu. 

Ska även skrapa ihop lite fler julklappar till"barnens julklapp". Det är en insamling av julklappar till barn som inte har det så bra ställt och alla barn förtjänar en julklapp på julafton. Så i år ska även jag bidra med julklappar till dom som behöver det. 

Men först, ska jag sova!