Från A-Ö

Började dagen på praktiken med att sortera bland böckerna. Plocka ut alla dubbletter och rensa upp ordentligt. Sen började min handledare prata om att dom tänkte göra om bland alla bokhyllor så man hittade lättare. Självklart, så ställde jag mig och fixade det direkt. 


Jag var så inne i att sortera alla böcker i bokstavsordning och efter kategori, att jag glömde bort min lunchrast och höll på att missa mitt möte. Blev klar precis innan jag slutade för dagen. Älskar verkligen sortera, är som ren terapi för själen min. 



Hade möte idag som handlade om praktiken. Som en uppföljning på hur det går för mig. Allt såg iallafall bra ut. Dom verkade gilla mig och hade inget negativt att säga. Det ända vi ska jobba på är kassan och kundhantering. Eftersom jag bara har haft två tillfällen bakom kassan, så gäller det hårdträning innan uppehållet i jul.


Så vi har satt som mål, att innan jag är klar med min praktik i mars, så ska jag vara självständig i kassan och ha ett bättre självförtroende. Våga visa framfötterna. Fortsätter det såhär, så kommer det säkert gå bra. 

Så länge jag har hjälp på hemmafronten till och från. För min energi kommer vara fett låg. Men det är nog inga problem!

Nu ska jag lägga Alice, hänga upp tvätten och sen lägga mig själv. Börjar känna av kroppen nu efter allt bärande av böcker hela dagen.