"Raketforskning"

Åh bubblans vad jag är trött! Förstår inte hur folk som jobbar heltid jämt kan vara på bra humör. Jag har visserligen bara praktiken på 75%, men jag är så slutkörd att jag vet varken ut eller in. 


Idag var det extra jobbigt då vi inte komma iväg i tid till förskolan. Så fick halvspringa dit . Vilket inte var det lättaste med en isbana hela vägen. Blåste riktigt kallt med. Kommer säkert inte få bli frisk innan jul.

Väl på praktiken, så var jag tydligen tidig. Ingen hade kommit så fick vänta utanför i kylan. Trodde jag skulle bli en istapp innan någon med nyckel kom. 


Idag var det äntligen dags för mig att testa på kassan. Har i drygt tre veckor hört på hur enkelt det var och "det är ingen raketforskning". Haha! Det var jätte svårt! Fick stå i en timme ungefär och det var hemskt. Så mycket att hålla reda på och så mycket siffror. Nä, detta var verkligen inte enkelt. 


Jag bugar för er som jobbar inom service och handels. Ni gör det verkligen bra!


Publicerat i My Life