Att acceptera sig själv

Håller på med en sån där foto-utmaning på instagram, där jag ska lägga ut sju stycken svartvita bilder under sju dagar. Alltså en per dag. Idag var det dags för bild nummer tre och det var en bild på mig. 


Jag gillade hur jag lyckades få mina drag i bilden. Men samtidigt så mår jag illa när jag ser alla skavanker. Vet inte, både gillar detaljerna och samtidigt vill jag kräkas. Men det är antagligen för att det är mig själv. Hade det varit någon annan hade jag bara jublat. 

Tråkigt det ska vara så. Att jag ska vara så självkritisk. Det är liksom mitt ansikte, jag är född såhär. Är bara acceptera det, för det kommer inte ändras. Men alla vet, att det inte är det lättaste att acceptera sig själv. 

Om ni är nyfikna på min instagram, kan ni hitta den till höger under profilbilden. Annars kan ni söka på "syndromeofficial" för att komma till min profil. 



Publicerat i My Life
#1 / / Camilla.Lundberg:

Jag tror att många har svårt att komma överens med sitt eget utseende och jag vet att känslan sitter inom en själv men jag vill ändå säga att du är jättefin Sanna! Hoppas du och din söta lilla tjeja får en bra helg. :)

Svar: Tack så hemskt mycket ❤
Lady Syndrome