Snö och kassa förberedelser

Helt slut i kroppen efter att ha dragit vagnen i snön idag. Började snöa just innan jag slutade praktiken idag. Innan jag och skrutt var hemma hade det kommit så pass mycket snö, att vi satt fast flera gånger. Är rätt tungt att dra både vagnen och Alice på halt underlag och snö. Men kommer förhoppningsvis få liite muskler i vinter.


Annars har det varit en rätt okej dag. Jag pratade med min handledare på praktiken idag. Jag förklarade att jag känner mig överflödig och rätt mycket ivägen. Så idag fick jag se lite hur kassan funkar, imorgon så ska jag få massa papper att gå igenom, sen blir det en introduktion via datorn för att sedan bli placerad i kassan själv. Ska bli spännande! Var otroligt mycket att hålla reda på, så kommer definitivt att göra bort mig hela dagen. Men det kommer bli bättre med tiden ifall jag stannar kvar. 


Publicerat i My Life