Startskottet för framtiden

 

Idag skrev jag äntligen på alla papper och nu är allt äntligen klart. Om ca två veckor kommer jag få min egna nyckel och kod, för om två veckor börjar jag min praktik på Myrorna! 

Äntligen får jag något att göra om dagen och samtidigt lära mig massor. Kommer få lära mig otroligt mycket om handels och hur allt går till. Få erfarenheter och kunskaper som kommer hjälpa mig i framtiden när jag söker jobb. 
 
Fast det jag känner kommer bli extra bra, är självförtroendet. Jag har kasst självförtroende och vågar aldrig ta plats. Nu måste jag nästan ta plats för att lyckas och det kommer göra att jag utvecklas mycket mer som person. 
 
Tyvärr blir det väldigt långa dagar för både mig och Alice. Men det får vi igen i slutet. Nu ska jag bara få allt annat att komma igång. Måste fortfarande lösa busskortet och lite annat som behövs inför praktiken. Men oj vad jag är taggad! 
 
 
Publicerat i My Life