Vuxenpoäng

Idag har jag förtjänat en liten guldstjärna! Har varit på möten och sprungit runt som en dåre nästan hela dagen. Nu på kvällen åkte jag till och med på mitt första föräldramöte på Alice förskola. Jag hade tur att Robin kunde ställa upp och ha Alice under tiden. 


Det var jätte spännande och jag är så glad att jag vågade ta steget och anmäla mig dit. Satt i bilen utanför och var nära på att ge upp allt och åka hem istället. Men jag tog ett ordentligt andetag, öppnade bildörren och klev ut. Vilket jag nu efteråt är otroligt stolt över mig själv. 

Känner verkligen hur jag samlar på mig vuxenpoäng idag. Fått praktik, föräldramöte och annat. Nu är jag på gång här och det känns otroligt härligt!


#1 / / Camilla.Lundberg:

Bra jobbat och lycka till med fortsättningen! Kram :)

Svar: Tack så mycket! :D
Lady Syndrome