Dagens "Att göra - Lista"

 
1, Äta en ordentlig frukost.
2, Byta tid hos min arbetscoach.
3, Förbereda inför dagens tripp till stan, utan att behöva stressa i sista minuten.
4, Rulla köttbullar.
5, Dricka minst dubbla mängden vätska som kaffe.
6, Plocka ut pengar till kommande klädbytardagen.
7, Möta upp Alice pappa på busstationen.
8, Laga glasögonen hos min optiker.
9, Handla lite mat till nästa vecka
10, Skratta minst en gång idag.
 
Lite smått som måste göras idag. Första punkten är redan misslyckad då jag åt en chokladbit och kaffe till frukost. Jag suger verkligen på det här med frukost! Alice fick iallafall mannagrynsgröt och smörgås. Försöker verkligen att inte föra över mina dåliga vanor på henne, hon kommer nog hamna i sina egna dåliga vanor i framtiden ändå. 
 
Som ni ser i listan så kommer Alice pappa idag! Blev helt oplanerat, men det funkar bra med våra planer den här veckan ifall allt går som det ska. Alice kommer bli så glad när hon ser honom. Sist vägrade hon släppa han med blicken. Detta är verkligen pappas tjej.
 
Ska även testa göra egna köttbullar i eftermiddag. Har gjort det en gång tidigare efter morsans recept, blev kaos! Så nu ska jag göra efter mormors, och dom köttbullarna har då jag levt på tills idag, så det måste bara funka. Håll därför gärna era tummar och tår för mig senare idag, haha! 
 
Nu ska jag försöka packa lite inför stan och busstationen. Vill inte återuppleva kaoset med att måsta köpa ett helt nytt blöjpaket , bara för att jag glömt ombyte till gumman. Det blev en dyr dag! Så packa lite grejer till gumman och fixa till mig lite. Sen bär det av mot dagens äventyr. 

Byebye, så länge!
 
 
Publicerat i My Life