En hjälpande hand

Var en mysig morgon idag. Jag, Robin och Alice stannade i sängen så länge vi orkade, såg film och myste. En riktig slappardag. Vilket behövdes då jag knappt sovit i veckan. Snodde bilden från hjärtats snapchat, hihi! 

Har varit förbi min mormor och morfar en stund idag med. Nästan hela familjen var där och hjälpte till med olika saker. Alice sprang runt på gräsmattan, körde runt en liten, gammal dockvagn hon fick och fikade blåbärsrutor. Var riktigt kul att ha familjen samlad. Fick även visa mina föräldrar vart Robin bor och vart jag och Alice kommer flytta i framtiden. 

Nu är vi iallafall hemma. Robin jobbar natt så jag och Alice är tillbaka i lägenheten igen. Alice ligger i sängen och sover, medans jag har tuggat i mig en skinkmacka och tittar på "Den oändliga historien" på Netflix. Var år sedan jag såg den! Får se hur länge jag orkar se, är väldigt trött. Så jag ska återgå till filmen och sen sova, hej så länge!