Father love and meetings

Det har verkligen varit full rulle nu sen jag skrev sist. Känns som att jag knappt hunnit sitta still, kolla mobilen eller andas. Men det har varit skönt att få komma ut och göra saker. Sen har jag haft möten som gjort en del med. 


Igår gick vi ned till busstationen och hämtade Alice pappa, Niklas. Vi gick runt på stan, blev bjudna på lunch av Niklas och bara umgicks. Lekte även med Alice en del i stadsparken ,där kunde hon springa runt fritt utan att försvinna. 


Jag tog även lite bilder på träden och Alla växter. Fanns några blommor kvar och träden hade börjat skifta färg. Så parken var tänkt av höstens färger. Fotade även vår "Johanna i Parken". Det är fontänen i stadsparken, vet egentligen inte varför den heter så, antar det är namnet på kvinnan längst upp på fontänen. Tyvärr syns hon inte på den här bilden. Men fontänen är verkligen vacker i sitt gröna skrud. 



Efter allt rännande i stan, så var det skönt att komma hem och lägga upp fötterna en stund. Skulle även rulla köttbullar till middagen och dom blev awesome! Tyvärr ville inte brandlarmet samarbeta, så den började pipa varje gång jag öppnade ugnsluckan. Fett drygt, men på grund av larmets placering, kan jag inget göra. Går inte flytta den heller, ännu mer drygt. 


Den färdiga middagen blev iallafall italienska köttbullar i tomatsås och pasta. Riktigt gott!


Sen blev det inte mycket mer igår. Behövde verkligen sova efter allt gående för att orka med den här dagen med. Som även den bestod av rännande överallt. 


Jag och Niklas lämnade Alice på förskolan, gick ned till stan och inväntade att mitt möte skulle börja. Under tiden vi väntade träffade jag en gammal vän, pratade bort en hel del tid och höll nästan på att glömma bort mötet. Men när jag gick dit, så hade ingen kommit än. Det var skönt! Hatar vara sen. 


Efter mötet blev det lunch med Niklas, lite shopping och träffade även Natascha en stund. Men hade dåligt om tid så vi fick skynda oss från stan och hem, lämna sakerna, sen dra direkt till förskolan och hämta Alice. 


Hon sprang i princip direkt till Niklas. Det värmer i mamma hjärtat och se. Vi gick direkt hem och har bara myst och vi vuxna har vilat våra stackars fötter. Dom värker fortfarande dock. 

Nu sover äntligen Alice och det ska även jag snart göra. Imorgon är det återigen förskolan på morgonen, sen ska jag tvärs genom hela stan till campusområdet för nästa möte. Kommer bli äckligt tajt om tid tillbaka till dagis då jag inte har körkort än. Så kommer troligen få springa hela vägen till förskolan för att hinna dit i tid. Hatar verkligen detta, måste fixa körkort.

Nu ska jag iallafall se klart "Shrek 3" och sen sova!