Pappa helg och massor att göra

De senaste dagarna har handlat om familj. Alice pappa har varit här i helgen och myst med Alice. Var riktigt kul ha han här och Alice var glad hela helgen. Hon hade inte ett enda utbrott på hela helgen. Så skönt!


Då jag fick lite extra händer den här helgen, så har jag kunnat lyxa till det med hembakade bröd till frukost och det verkade uppskattas av både Alice och Niklas. 

Niklas stannade till måndag morgon och sen åkte han tillbaka till Umeå där han har sitt jobb. Alice hade dagis hela måndagen och jag tillbringade dagen med att sortera en massa barnkläder jag köpt via en "köp&sälj"-sida på Facebook. Var sammanlagt fyra stora sopsäckar med kläder i olika storlekar. Så värt pengarna! 

Efter Alice blev hämtad från förskolan, drog vi direkt till hem till Robin. Vi var där tills i morse då det var dags för förskola och jag hade möte samt Robin skulle till jobbet. 

Nu ligger iallafall Alice och sover medans jag ligger i soffan och skriver här samtidigt som jag letar en bra serie att se. Är så mätt på Netflix efter att ha haft den igång typ jämt. 

Imorgon ska jag fortsätta sortera kläder och städa, kanske även möblera om lite. Går så mycket lättare städa om jag flyttar runt möblerna, så varför inte möblera om helt på en gång? 

Ska även bära ned massor med saker i källaren och försöka fota mer saker till försäljning. Måste bli av med lite grejer. Egentligen borde jag göra en stor loppis, är en hel del som skulle behöva nya hem!

Så det är en del som ska göras imorgon. Är första veckan på länge som jag faktiskt har tid till att göra allt det här. 

Nu ska jag sluta skriva innan det blir en hel roman. Dags för serier och sen godnatt, bye!