Tappade bort min mobil!

 Har gjort så mycket och haft det otroligt roligt den här helgen. Känns som att jag bara hann blinka så var den över. Här är iallafall mina höjdpunkter från helgen!
  • Ätit massa god mat, bland annat pizza på Alhems Trädgård och lunch på Stigs.
  • Besökte veteranmarknaden där jag fyndade en klänning.
  • Såg Titanic utställningen igen, fast den här gången var Robin med, förra gången följde Henke med.
 
  • Kollade in stans secondhand butiker, både Pingstkyrkan och Rondellen. 
  • Jag lyckades tappa bort min mobil i en av butikerna. Fick dock tillbaka den då en vänlig person hade lämnat in den i kassan. Men paniken alltså!
  • Åkte runt stan mitt på natten bara för att vi kunde! Dunkade plåt, tittade på folk och bara gled runt. 
 
Det var några av höjdpunkterna den här helgen. Jag och Robin försöker ta tillvara på varje gång vi får kvalitétstid tillsammans. Men största höjdpunkten var självklart när Alice kom hem igen! 

</div