Framgångar under året!

Nu börjar året lida mot sitt slut. Vi har fått både snö och minusgrader senaste veckorna och nu börjar julfeelingen komma på riktigt! Dock firar vi inte jul i huset som planerat, men det gör mindre. Vi satsar på att få komma in och få iordning lagom till nästa jul.
 
 
För mig har det varit ett otroligt kämpigt år, samtidigt är jag så glad över mina framgångar under det här året. 
Här är en liten lista över det jag är mest stolt över.
 

    • Firade ett helt år tillsammans med min Robin som ett seriöst par.
      Och snart är även vårt andra år över, starkare för varje dag!

    • Alice började tillbringa mer tid med sin pappa det här året och jag fick min "egentid".
      Det var otroligt tufft för mig att släppa taget, det är det fortfarande, men det blir bättre.

    • Jag har tagit emot hjälp mot min psykiska ohälsa! Först kvinnofrid och nu leg.Psykolog.

    • Varit på ett gäng arbetsintervjuer och boostat självförtroendet.

    • Jag lärde mig kassan som ett proffs under min praktik på Myrorna!
      Självförtroende boost även där!

    • Har börjat komma någonvart med vad jag vill göra med min framtid!

  • Vi har komit igång så pass mycket i Robins hus att snart kan vi flytta ned hans föräldrar så vi kommer in i deras och kan påbörja det riktigt projektet! Längtar ihjäl mig!

  • Jag har börjat ta vara på egentid mer seriöst! Jag har varit på bio, tillställningar och även krogen. Har börjat släppa lite och inse (med hjälp från psyk och KF) att jag kan faktiskt gå utanför dörren utan att ha Robin med mig jämt. Jag kan gå en promenad eller gå på bio utan att jag behöver honom som mentalt skydd. Vill jag däremot ha med honom, så är det inget problem det heller!
Råkade visst bli en lite längre lista än jag tänkte. Det har hänt så mycket och jag försöker fokusera på det mest positiva det här året. Jag är mer självsäker, vågar ta för mig, samtidigt våga säga nej utan att behöva få ångestpåslag varje gång. Jag är stolt över mig själv det här året. Verkligen, det är jag.

Bjuder på en liten toaselfie från början på November!