Blaah...



Idag har det varit en riktig "blaah" dag. Har känt mig febrig stressad och typ orolig i själen hela dagen. Jag blir ofta så när jag har sovit hos Robin. Är mycket känslor och nu när vi inte ses så ofta längre, så är allt extra tungt och jobbigt. 

Jag fick iallafall en lyxfrukost med kaffe, rostmackor och en blandning av pålägg. Alice njöt av sin Planti och snodde varje pålägg hon fick tag på . 



Väl hemma igen, så var det dags för att göra matlådor till veckan. Det gick inte så värst bra. Slutade med att vi åt upp maten till middag istället då vi var rätt hungriga. Skit också. Därför har jag nyss gjort klart två extra lådor med mat så det finns imorgon iallafall! 

Annars har det inte hänt så mycket. Fick min efterlängtade söndagsdusch och har sett serier typ hela dagen. En riktig slappardag. 

En liten bild på mitt "blaah-face" under dagen. Såg verkligen lika ofräsch ut som jag kände mig, haha!


Publicerat i My Life
#1 / / Miss Baby Peaches:

Om man ändå såg ut så där när man såg blaah ut! Du är liksom jäkligt snygg för att se "blaah" ut!

Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir! :D
Lady Syndrome