En dag av smärta


Igår fick jag äntligen tag i nya skenan som ska hålla handleden på plats! Det var otroligt skönt att slippa den klumpiga stödlindan, men shit vad ont det gjorde att sätta fast den här. 

Jag har haft så ont efter att ha fått handleden i rätt läge, att jag knappt sovit på grund av smärtan. På morgonen värkte det så pass mycket att jag knappt kunde klä mig. Så jag ringde till praktiken och sa som det var. Dom förstod mig fullt ut efter att ha sett mig både måndagen och igår hur jag kämpade igenom dagen.  Så det var inga problem.

Då jag bara var hemma idag och hade ont, så har jag knappt rört mig alls. Jag sket i alla måsten typ, och bara vilat hela dagen. Det behövdes och nu är smärtan så pass hanterbar, att jag kan återgå till praktiken imorgon igen. 

Ska bli skönt att få ta av skenan och allt om några veckor och förhoppningsvis återgå till det normala ! Saknar min hand...
Publicerat i My Life