Förskolan ringde...



Igår hade jag en riktigt bra dag på praktiken. Fick till och med en liten frukostdejt med Robin innan jag började på morgonen. Dagen flöt på bra och kassan blir bättre och bättre. Dagen var riktigt bra helt enkelt, tills förskolan ringde...

När jag lämnade Alice på morgonen så märktes det att hon inte var sig själv. Första gången på månader som hon vägrade släppa mig och bara skrek. Så när förskolan ringde mig efter min lunch, förstod jag att jag skulle vara tvungen hämta henne igen. Och jag hade rätt. Jag åkte självklart direkt och hämtade hem henne. 

Alice skrek och var dålig hela dagen och även natten till idag. Jag är så otroligt less på att hon alltid är sjuk och det är så tungt för Alice. Hennes lilla kropp orkar ju snart inte kämpa mer. Därför har jag nu ringt som en tok till bvc och krävt en undersökning från hårrötterna till tårna! Nu är det på tiden att få veta vad som är fel, för såhär ska det inte vara.