Sista veckan!

Har varit helt dött här de senaste dagarna. Har kämpat på praktiken hela dagarna och så fort jag kommit hem, så är det middag som ska göras och sen i säng. Jag har varit så trött och sliten, så jag orkade inte blogga på kvällarna. Men det har hänt massor, så jaghar fotat lite allt eftersom . Så ni får se lite smått vad som hände förra veckan.
 
 
 
Den här veckan kommer troligen se likadan ut. För idag börjar nämligen min sista vecka på Myrorna. Känns både lite jobbigt, men samtidigt otroligt skönt. Jag är redo at gå vidare nu och ta mina nya kunskaper vidare till nästa ställe, förhoppningsvis ett jobb.  Har varit otroligt tumgt på praktiken efter julen och jag kom som aldrig riktigt in i allt då jag varit hemma på vab hela tiden.
 
Idag har jag möte igen med min handläggare från arbetsförmedlingen och handledaren från praktken. Nu är det dags för avslutningssamtal och då får jag den slutgiltiga domen om hur det har gått för mig. Är faktiskt nervös... 
 
Nu ska jag fortsätta äta frukost, klä mig och fixa Alice innan det är dags för förskolan och praktik.
byebye så länge!
 
 
Publicerat i My Life