Vecka 5 - Update

Sist jag skrev på bloggen, hade ni fått veta att förskolan hade ringt dit mig angående Alice. Då vi skulle få vara hemma resten av veckan, passade vi på att åka iväg till Robin. Vi var där från torsdag till lördag. Alice började äta för första gången sen första veckan i Januari. Fick även igång hennes mage under dom dagarna. Det var otroligt skönt! 
 
Själv fick jag vila upp mig lite, sov både nätterna och även små pauser på dagarna. Jag har varit helt tömd på energi nu när Alice varit så sjuk hela Januari. Då var det skönt att få komma bort från stan och ut på landet en stund, få ladda batterierna lite och Alice fick äntligen bli "frisk" igen.
 
(Bilden är tagen från Robins köksfönster)
 
Förutom landet, har det varit fullt upp i helgen. Hann träffa Natascha en liten stund på stan för lite fika och prat. Varit på kalas då min lillebror fyllde 8 år och möblerat om i lägenheten lite.
 
Förutom det har det inte hänt så mycket sen jag skrev sist. Inväntar fortfarande samtal från BVC angående en undersökning på Alice. FÖr även om hon klassas som "frisk" nu, så är det ändå inte bra. Hon ska inte behöva vara sjuk såhär ofta som hon varit. Knappt fått vara frisk sen hon föddes. Så nu är det bli dags för en undersökning!
 
Idag (måndag), har iallafall både jag och Alice varit på förskolan/praktiken precis som vanligt igen. Känns skönt då jag bara har fyra veckor kvar nu. Hoppas de här veckorna går fort och framför allt, hoppas jag det går bra så jag får ett gott omdöme och kanske en bra referens att använda i mitt CV i framtiden. 
 
Tills dess, kämpar vi på!