Ny vecka och nya tag!

Jag kämpade på allt jag kunde idag. Vilket verkade löna sig, för idag lyckades jag vara på praktiken hela dagen!  Förra veckan var det kaos och det slutade med att jag blev hemskickad på grund av att jag fick en panikattack i butiken. Men idag lyckades jag vara på plats hela dagen. 

Bild från när jag började dagen och slutade. Syns rent Hur trött jag var, trots att jag försökte se glad ut.

Var otroligt trött och slut i huvudet när jag äntligen fick gå till bussen. En dag avklarad, fyra till. Sen är första hela veckan gjord och då är det bara fem veckor kvar innan jag äntligen är klar. 

Nu ska jag försöka få mig lite sömn. Blir upp tidigt och fixa allt som ska göras innan det är dags för promenaden till förskolan och sen praktiken. Så godnatt tills vidare! 


Publicerat i My Life