Vecka 4 - update

Den här veckan har varit en riktigt bergochdalbana! Första veckan som jag varit på praktiken nästan 100%. Var bara hemma på tisdagen pga olika anledningar, men annars har det varit en full vecka. Otroligt skönt. 

Jag fick även driva butiken själv under torsdagen tillsammans med chefen. Han lät det mesta åt mig och drog sig tillbaka. Var väldigt läskigt men samtidigt så häftigt att han litade så på mig. Vilket gav mig självförtroendet som gjorde att jag klarade av det! 


Trots en bra vecka på praktiken, har det varit väldigt tungt. Jag har skadat mina händer hela veckan. Skurit mig, "krossat" tummen och mer. Mina händer var nästan oanvändbara när jag lämnade praktiken i fredags. Nu har det mesta läkt, men har fortfarande ont på en del ställen. 

Alice har även varit extremt dålig i veckan. Hon fick feber i onsdags och en extrem hosta. Under natten till torsdag så hostade hon så extremt att hon knappt fick luft. Samt fick feber så Alice bara låg och skakade. 

Så var det hela torsdagen och fredagen. Alice hade så hög feber så att hon kräktes. Lilla hjärtat mitt. 

Igår fick hon iallafall äntligen ned febern och började sakta få i sig mat igen. Hon är dock otroligt grinig än, men det kan jag tåla. Så länge hon mår bättre! 


 Jag hade inte klarat av den här veckan utan Alice pappa som vabbade torsdagen och Robin som hade Alice fredag, så att jag fick vara på praktiken. Jag är så glad att dom ställde upp. 

Nu inväntar jag middagen som borde vara här snart. Vi avslutar den här veckan med skräpmat och myspys innan nästa veckas äventyr. Det har vi allalagt förtjänat!