Cherry Dollface does Europe!

 
 
Cherry Dollface, en youtuber jag råkade hitta för några år sedan av en ren slump, då jag satt och letade efter en hairtutorial. Nu efter drygt 7år, så följer jag henne fortfarande och har sett henne utvecklas och jag med henne. Hon är en stor förebild för mig i Pinup-världen och i oktober förra året, kom hon ut med att hon skulle göra en Europa turné! Självklart satte jag nästan i halsen då jag fick se att Sverige stod på listan, och det var förvånadsvärt inte Stockholm eller Göteborg som hon skulle till, utan Luleå! Endast 2-3 timmar bort från mig där jag sitter precis nu. Bara det är så grymt häftigt.
 
Det har tyvärr tagit mig ända tills idag att våga boka en biljett till att se henne. Anledningen till att det tagit mig så lång tid är lite varierande. Ekonomin, osäker framtid, hur tar jag mig dit och vad gör jag med Alice? Men när hon lanserade att det börjar bli fullt på evenemanget var jag bara tvungen att boka en biljett. Detta kommer troligtvis aldrig hända igen och jag får bara inte missa detta. Alla problem får jag lösa allt eftersom, för jag måste bara få se Cherry Dollface!
 
 
Jag har mailat till eventet idag men inte fått svar än, så jag vågar inte hoppas allt för mycket fören jag har svart på vitt att jag faktiskt ska åka. Vilket som, så kommer jag fangirla sönder bara av vetskapen att hon kommer vara nån timme ifrån mig i Maj, Wiiee!!