Rensa både hem och själ

Hejsan! Jag har varit borta från bloggen i nån vecka nu och det har verkligen varit behövligt. Jag har haft så otroligt mycket att göra sen min praktik på myrorna tog slut. Sökt jobb som en galning, kollat utbildningar och försökt få ordning på livet i allmänhet. 
 
Nu senaste veckan har jag spenderat mina dagar med att rensa upp här hemma. Kläder, böcker, porslin och barnsaker ska bort. Är tänkt att jag ska ha en loppis i April när jag fått ihop allt och det som inte blir sålt under den loppisen, kommer köras till olika secondhand butiker. För ska jag ta in alla saker i lägenheten igen, ja då kommer dom hamna på hög och jag kommer aldrig bli av med det. 
 
 
Ska även hjälpa mina föräldrar att rensa hos dom, speciellt i mammas garderob! Där är det kläder som är äldre än mig och som inte alls passar henne längre, elelr ens är hela. Där ifrån kommer jag få ta en hel del också till min loppis. 
 
Alla pengar jag får in på loppisen kommer gå till Alice sparande, körkortet och andra utgifter som kommer i framtiden. Drömmar och mål helt enkelt! Blir det en jätte stor summa (flera tusen), så kommer jag även donera en del till olika organisationer. 
 
Känner verkligen hur jag börjar komma igång nu efter att ha varit "offline" ett tag. Jag har massor med idéer och inspiration till bloggen, livet och framtiden . Vet inte om det är vårsolen som gör det, men nu börjar jag iallafall må bra på riktigt igen. Så härligt!
 
 
Publicerat i My Life