Sovmorgon och kladdkaka

Idag fick jag sovmorgon då Alice hade feber hela natten och verkligen passade på att sova i morse. Det var otroligt skönt. Dock sov jag inte så länge utan pillade på telefonen i nästan en timme innan jag var tvungen att kliva upp på grund av rastlöshet. 

Idag var vi inte lika sjuka som igår. Alice har varit feberfri sen i natt och jag snorar som mest, men ingen feber. Därför ska Alice till förskolan imorgon, hon har inte varit där på snart tre veckor. Så det börjar vara dags att återvända nu när hon mår bättre. 


Annars idag har det inte hänt så mycket. Har kämpat med att få rent i köket och jag har snört ihop en kladdkaka. Har varit sugen på en kladdkaka i flera dagar så idag orkade jag inte vänta längre. 
Blev ett nytt recept på kladdkaka i långpanna. Det blev inte riktigt som jag ville ha det. En aningens lös för min del. Blev mer som en smet med ett hårt skal. 



Nu sitter vi och kvällsmyser framför en Disney film och ska snart gå och lägga oss. Blir tidig morgon imorgon om vi ska hinna ta oss iväg till förskolan i tid. Alice kommer säkert bli jätte glad över att få träffa alla kompisar igen och att få springa av sig lite!