Min lilla fröken ❤

 

Jag är så otroligt glad att jag får vakna upp varje dag med den här fröken. Hon är verkligen min glöd i livet. Utan henne skulle jag inte varit här idag (klyschigt jag vet) och även om vi inte har det bäst, så har vi åtminstone varandra!

Ikväll åker denna fröken till sin pappa då det är hans helg i helgen. Det känns lika tungt varje gång. Men han är så duktig med henne och är så glad att Alice har fått en mer ordentlig relation med sin pappa. 



Vad ska då jag hitta på i helgen? Det vet jag faktiskt inte riktigt. Ikväll blir det middagsdejt med Robin och imorgon kommer morsan och ska hjälpa mig få iordning lägenheten. Har jag tur hinner jag förbi min syster en sväng med. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, får helt enkelt se! 
Men en sak är då säkert, jag längtar redan tills på söndag då Alice kommer hem igen ❤