Arbetsintervjun & Tack

Igår var jag på den där arbetsintervjun jag pratade om i förra inlägget. I det stora hela tycker jag det gick bra. Vi hade vårat möte på ett café och butikschefen bjöd på fika och vi pratade mer som bekanta än som potentiell chef och anställd. Självklart gjorde jag bort mig en del, har väldigt lätt för att babbla på när jag är nervös. Därför är jag inte helt nöjd med intervjun, men det är bara min andra intervju i hela mitt liv, så är inget proffs direkt.
 
Jag kommer inte få veta fören i Maj hur det har gått. Idag ska jag ringa min förra handledare på Myrorna och förvarna om att hon kanske blir uppringd då jag har henne som referens. Kanske blir deras förtjänst att jag eventuellt får jobbet, så gäller gulla på lite, haha! 
 
 
Alice fick spendera tiden med Gammelmormor och Gammelmorfar undertiden jag hade min intervju. Är så otroligt glad att jag har dom i mitt liv. Har själv vuxit upp hos dom så dom är mer som mina föräldrar, än mormor och morfar. Tror jag förlängde deras liv några år när jag fick Alice med. Har aldrig sett dom så glada som när dom är med henne.  Utan dom skulle mitt liv inte se ut som det gör, har dom att tacka för allt!