Presenter och Leos

Den här helgen har jag faktiskt spenderat hemma! Jag har fått en hel del sålt på Facebook så behövde vara hemma så folk kunde hämta sina saker. Men jag har haft en bra helg ändå. 

Fått de sista försenade födelsedagspresenterna av Robin. Ett linne och till min stora förvåning, en polaroid kamera! Självklart fick jag lite blommor också .


 Igår spenderade vi dagen på Leos med en kompis till Robin och hans son. Alice hade som vanligt extremt kul och är alldeles för snabb för oss. Jag med mitt onda knä, fick mest titta på. Men jag försökte leka lite jag med. Det gick sådär.

När vi kom hem igen, var vi så trötta att vi somnade allihopa på soffan en stund. Iallafall Robin och Alice. Dom var så söta!


Idag blir det att städa upp i lägenheten och bara chilla. Känner mig lite förkyld och det är bäst ladda upp batterierna inför nya veckan imorgon. Har massor att göra nästa vecka. Skolavslutning, fotning mm. Så kul!