Böcker och "Victory rolls"

Då jag fick massor gjort igår känns den här morgonen rätt lugn. Jag behöver inte kasta mig över alla måste direkt utan kan dricka mitt kaffe, spela mitt spel (GW2) och starta en tvättmaskin. Alice äter sin soygurt och ser på youtube undertiden. Bara myser på helt enkelt. 
 
Idag är det mest fokus på att rensa bland böckerna jag har. Har två stycken flyttlådor som är proppfulla med diverse böcker, pärmar och papper. Det som ska vara kvar, ska få åka upp i bokhyllan igen och resten slängs eller hamnar i loppis högen. Om jag hinner, kanske jag även tar städskåpet i köket en vända. Det väller ut saker bara du tittar för länge på dörren. Det är alltså fullt med diverse saker, hehe.
 
 
Förutom det dagliga rensandet, så ska jag försöka mig på att göra "victory rolls" idag! Se om mitt hår har blivit alldeles för långt för att hantera, eller om det blir perfekt längd. Har faktiskt aldrig provat den frisyren tidigare, men tycker den är grymt snygg när man får till det. 
 
 
Publicerat i My Life