Tidigt Födelsedagsfirande ❤

Idag var det tänkt att mormor och morfar skulle komma på fika och fira mig. Egentligen fyller jag år imorgon men dom ville så gärna träffa Alice som är på förskolan då, så det blev idag istället. Jag var nöjd att dom ville komma oavsett. 



Men det var inte bara dom som dök upp idag! Jag fick fullt hus hela dagen. Mormor och morfar kom först, sen dök Natascha och hennes kille upp med. Dom var här hela dagen och fika, bjöd på middag och bara umgicks. Fick även en väldigt rosa present. 


Mitt i allt dök även mamma, pappa och Marcus upp på fika med. Sen Robin och sist Jonas och Thea. Jag fick slut tårta och kokade upp ett helt paket kaffe. Jag var verkligen inte beredd på alla som kom. Men jag blev självklart jätte glad! 


Nu på kvällen har jag försökt stöka bort det värsta och diskat samt plockar ihop grejer till imorgon. Alice har förskola och jag har en del att stå i med. Känns som fredag idag så kommer kännas konstigt att stiga upp tidigt imorgon. Men det är bara en dag kvar sen helg! 




#1 / / Miss Baby Peaches:

Men åh, fy vad mysigt! :D

Svar: Oja! Det var verkligen super mysigt :D
Syndrome